چگونه فروشگاه سود آور تری داشته باشیم؟

چگونه یک فروشگاه آغاز به کار می کند؟
۲ خرداد ۱۳۹۶
دورهمی شماره ۲
۲۰ خرداد ۱۳۹۶

چگونه فروشگاه سود آور تری داشته باشیم؟


با رشد چشمگیر تکنولوژی در چند سال اخیر و تاثیر شگرف آن بر صنایع مختلف از جمله صنعت خرده فروشی ، برای ماندن در عرصه ی رقابتی این صنعت نیاز و رشد خرده فروشی خود بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید.

گام اول: یکپارچه سازی داده ها

یکپارچه سازی داده ها و اطلاعات زنجیره تامین ، گزارشهای خرید ، مدیریت سفارش ها و نرم افزارهای انبار داری موجب شناسایی فرصت ها و کمک به تصمیم گیری به موقع و درست می شود. بسته های نرم افزاری تجزیه و تحلیل داده های خرده فروشی با ارائه ی تمامی اطلاعات موردنیاز در یک فرم قابل درک به عملی شدن استراتژیهای تبلیغاتی و فروش کمک می کنند و موجب افزایش بهره وری سیستم می شوند.

گام دوم: پیش بینی به کمک داده های تجزیه و تحلیل شده

هر خرده فروشی میخواهد محصولات مناسب را در مکان درست و در زمانی صحیح در اختیار مشتریان قرار دهد. حال این پرسش مطرح میشود که چگونه میتوان در انجام این کار موفق بود؟ نکته اصلی پیش بینی رفتار خرید مشتریان است که با استفاده از داده هایی که در حال حاضر در اختیار دارید و سپس بهره گیری از تکنیک هایی نظیر مدل سازی های آماری میتوانید این رفتار را پیش بینی کنید.

گام سوم: استفاده بهینه از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

پیشگامان اصلی در صنعت خرده فروشی همواره به دنبال جمع آوری داده از اینترنت و شبکه های مجازی و تجزیه و تحلیل آن هستند چراکه مشتریان زیادی از این طریق اقدام به شناسایی و سفارش کالا میکنند. همچنین با استفاده از بررسی رفتار مشتری در شبکه های اجتماعی به عنوان یک خرده فروش میتوانید از این اطلاعات برای تصمیم گیری و اخذ استراتژیهای جدید استفاده کنید.
ادمین
ادمین
این ریتیل یک رویداد هفتگی و فرصتی برای کارآفرینان صنعت خرده فروشی و سرمایه‌گذاران است که در آن به شبکه‌سازی،‌ تبادل نظر و یادگیری از یکدیگر می پردازند. دورهمی های این ریتیل با موضوعات کاملا تخصصی و کاربردی از قبل اطلاع رسانی شده و مستندات آن بر روی همین وب سایت منتشر می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *